torsdag 4 juni 2015

Budskapstavla var dig själv

Alla kan inte vara lika, vi är ju unika
allihop. Tänk va tråkigt om vi var som alla andra!
Hetsen mot det perfekta livet är stor för alla,
i värsta fall börjar det redan hos barnen.
Jag skulle önska att alla fick en sund självkänsla
som gör en stark att stå emot det som
finns runtom oss om hur vi ska vara.
Även jag är fast i tänket ibland att vara
mer perfekt i andras ögon innan jag inser
att jag är jag och jag duger!
Det gör du med!
 
Ha en bra dag
 
 
Marie

3 kommentarer:

  1. Tänk att det önskar jag också :) Hur är livet efter affären? /Ezter

    SvaraRadera
  2. Hej Ezter visst är det lite så:) Allt är bra försöker att jobba undan och fixa med allt som helst ska finnas på nätet ( webbbutik, hemsida, blogg) det tar lite tid. Hinner med barnbarnsmys också. Håller koll på dig med, försökt kommentera men inte lyckats ett par ggr, gör ett nytt försök. Va rädd om dig / Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hrm, vad konstigt? Om du testar som anonym då? Jag vet bara att vissa med wordpress fått göra så.
      Barnbarnsmys är bra att hinna med! Vårt minsta fyller 1 på tisdag!!!

      Radera